#Czytam sobie "Raj nie istnieje" Michael Robotham

Wiecie już, że uwielbiam książki po lekturze których nie można spać. Jakoś tak się składa, że w mojej biblioteczce najwięcej tego typu pozycji pochodzi z Wydawnictwa HarperCollins, dlatego krótko przed Wielkanocą poczyniłam zamówienie nowości właśnie od nich. Tak właśnie w moje ręce wpadła książka "Raj nie istnieje". Na okładce poleca ją Stephen King, musiałam ją mieć...

fot. materiały prasowe


Bohaterkami powieści są dwie kobiety, wiodąca pozornie idealne życie Meg, kobieta taka, jak Ty i ja. Matka, blogerka i Agatha - pracownica marketu. Chciałabym móc powiedzieć, że Agatha jest tą złą, tak zresztą można pomyśleć czytając streszczenie na okładce. Jednak sprawa nie jest taka prosta. Tę postać autor obdarzył skomplikowaną przeszłością, która ma ogromny wpływ na to kim się stała i jaki plan zrodził się w jej głowie. Niezwykle inteligentna postać dążąca do realizacji miezwykłego marzenia. Swoje działanie zaplanowała w szczegółach i długofalowo. Agatha nie chce nikogo skrzywdzić, szuka szczęścia dla siebie. Trudno pochwalać jej metody, ale autor doskonale przekazuje czytelnikowi to, co dzieje się w jej głowie i na koniec sprawia, że czytelnik szczerze jej współczuje. Nie będę się rozpisywać, bo mogłabym niechcący popsuć Wam frajdę z czytania, a tego bym nie chciała.



Dość powiedzieć, że książkę czyta się jednym tchem i z łatwością wchodzi się do świata stworzonego przez Michaela Robothama, który swoją opowieścią sprawi, że dwa razy zastanowisz się, nim spuścisz z oka własne dziecko, albo zaprosisz do swojego życia nowych znajomych... Dodam, że książkę kończyłam na oddziale pediatrycznym, więc zrobiła na mnie jeszcze większe wrażenie :)


Tytuł: Raj nie istnieje
Autor: Michael Robotham
Wydawnictwo: HarperCollins
Cena: ok. 30 zł

3 komentarze:

  1. Też uwielbiam takie książki! U mnie większość z nich pochodziło z reguły z Czarnej Owcy, byłam chyba już sentymentalne przywiązania do tego wydawnictwa :). Ale podoba mi się recenzja przedstawionej przez Ciebie książki - sięgnę po nią w najbliższym czasie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka Żywicielka , Blogger