Drugim okiem czyli przegląd styczniowej papki

Ponieważ pracuje w tabloidzie trafia do mnie mnóstwo mniej lub bardziej istotnych informacji na temat tego, co dzieje się w Polsce i na Świecie. Jestem dość krytycznie nastawiony do tego, co można przeczytać na 99% popularnych portali ogólnoinformacyjnych. Ale Marta zaproponowała żebym napisał swoiste podsumowanie stycznia. Czyli to, co mi w głowie zostało po miesiącu pracy. Kolejność będzie losowa i waga nie ma tu znaczenia. Zobaczymy co zostało na sicie mojej pamięci z tej całej masy różnych informacji (dla jasności, mój przegląd, moja pamięć, moje zdanie, nie chcesz nie musisz się zgadzać).


pixabay

- Australia, czyli wszyscy kochają koale. Teraz spaliło się 10 mln hektarów, a w 1973/74 spaliło się 117 milionów hektarów. Kinga Rusin mówi, że tragedia, a Agnieszka Fitkau-Perepeczko, że nic wielkiego się nie stało.

- Iran, Donald Trump oficjalnie przyznaje, że kazał zabić człowieka w dodatku ważnego obywatela innego kraju i nikt go nie aresztował. W odwecie Irańczycy zestrzeliwują ukraiński samolot, co jest już tak tragikomiczne, że pewnie dlatego zapomnieli aresztować Trumpa.

- Megxit czyli książę Harry, który jest bodajże 6 albo 7 w kolejce do tronu czyli jego realne szanse na założenie korony są raczej marne, powiedział żegnajcie i wyprowadził się do Kanady (kraju do którego uciekałbym w razie wojny w Europie), czyżby Harry coś wiedział?

- Brexit w końcu! Mam wrażenie, że na Wyspach jeszcze wiele lat minie zanim odważą się urządzić referendum w jakiejkolwiek sprawie. Teraz zobaczymy, czy Wielka Brytania zostanie kolonią USA czy może chińską prowincją, a może Niemcy znów będą próbować przekroczyć kanał La Manche.

- Małgosia Rozenek jest w ciąży. Brawo Ona, niech ma i oby jej się działo. Podobno to złoty czas dla budżetu każdego celebryty i widzę, że media robią wszystko żeby jej w tym pomóc. W jej cieniu Joanna Moro i Paula Tumala pewnie im trochę przykro.

- Irlandia opowiada, że chce uciec z UK i zostać w EU. Myślę, że pozostanie to tylko opowieścią ale i tak ciekawie posłuchać.

- Sanatorium miłości czyli kolejny dowód na to, że prezes Kurski neptykiem do końca nie jest i wie jakiej rozrywki społeczeństwo bez netflixa chce.

- O Zenku Martyniuku kręcą film, nic dodać nic ująć... Może poza tym, że jakbym napisał "O Zenku kręcą film" to 80% ludzi by wiedziała o jakiego Zenka chodzi, chociaż nikt disco polo nie słucha...

- Psy 3 - nie widziałem i po obejrzeniu zwiastuna nie chce widzieć. Zbyt dużo pięknych kinematograficznych wspomnieć z młodości sobie zniszczyłem więc tutaj nie będę ryzykował. Pasikowski narzeka, że tylko 400tyś. ludzi widziało w pierwszy weekend...

- Kociołem Panoramiksa, czyli niby jeszcze nie wybory, niby jeszcze nie walczymy, ale tak naprawdę już każdy polityk próbuje zająć pole position w nadchodzącym wyścigu. Grodzki, Kidawa, Jaki, Duda, Budka i cała reszta peletonu, nie lubię, nie ufam, nie szanuje.

- Lizzo - nie słyszałem ale ciągle widzę jej zdjęcia, gwiazda wielkiego formatu, muszę przesłuchać co nieco.

- Kobe Bryant i wszyscy na chwilę staliśmy się wielkimi fanami koszykówki, szkoda człowieka, patrząc jak opłakuje go USA, to musiał być dobrym człowiekiem, a nie tylko gwiazdą sportu.

- Ilona Felicjańska - widzisz zdjęcia z aresztowania i czytasz to, co publikuje na facebook'u i mindfuck gotowy.

- Izrael i obchody w Auschwitz - potworne jest to, że nawet przy takich okazjach trzeba się kłócić i przepychać zamiast wspólnie pilnować, żeby to się nie powtórzyło. Spodobało mi się, że Duda skoro nie mógł się wypowiedzieć to nie pojechał do Izraela, rozsądna decyzja w moim mniemaniu.

Więcej grzechów nie pamiętam jeśli kogoś uraziłem to przepraszam ale ostrzegałem. Oby luty był spokojniejszy.

8 komentarzy:

  1. O, cenię sobie takie wiadomości w skrócie i z komentarzem. Bardzo mi się podobały :-)
    Poproszę o więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Grodzki, Kidawa, Jaki, Duda, Budka i cała reszta peletonu, nie lubię, nie ufam, nie szanuje" - no tak lista ludzi, których się nie szanuje jest długa. Jaka jest lista sanowanych?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie krótkie newsy, od razu można się zorientować, co się dzieje na świecie, co do samych newsów, nie mam co komentować, bo zgadam się z komentarzami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sobol Express Super!
    Proszę częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż strach pomyśleć jakie nagłówki przyniesie luty !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka Żywicielka , Blogger