Tak minął rok. Top 10 tekstów na blogu

Ogólnie zeszły rok prywatnie zaliczam do nienajgorszych. Ale jego końcówka i początek tego to jakaś klęska energetyczna, w ramach autoterapii muszę się z tym rozliczyć, zapomnieć, że bywa ciężko i pójść do przodu, bo do wiosny jeszcze kuuuuupa czasu, więc nie mogę czekać aż tak długo. Zainspirowana przez Anetę ze Świata Karinki postanowiłam zrobić Top 10 postów na blogu z zeszłego roku. Są pogrupowane wg poczytności. Co ciekawe, top of the top w 2020 roku był przepis na przycieraki czyli kluski szare z 2018 roku. Nigdy nie przestaniecie mnie zaskakiwać :D Ale jakbyście jeszcze szukali to tu macie link KLIK. A reszta? Od 10 miejsca....

10. Zaręczyny nieidealne czyli komedia pomyłek


To opowieść o naszych osobistych zaręczynach, które zaczęły się od automatycznych drzwi rytmicznie zacinających się na zwłokach, a cała historia była tak długa i zawiła, że była gotowa porzucić Starego, nim wyjął pierścionek. Kliknięcie w podtytuł przeniesie Was do tej historii.

9. Szczęśliwa 13ka na jesień. Pomysły na długie wieczory




Nawet mnie to nie dziwi, że to się dobrze czytało i wyszukiwało, przecież w listopadzie już dokładnie wszyscy mieliśmy dość, zamknięte baseny, dzieci znów uczące się w domu, zakaz spotkań towarzyskich. Trzeba było coś robić, żeby nie zwariować, swoją drogą muszę zrobić taką listę na zimę, bo nie wszystkie rzeczy da się zrobić w styczniu, ale kilka na pewno, więc zapraszam, klik w tytuł.

8. O tym, jak władza przyczaiła się na moje dziecko


To jeden z najsilniej nacechowanych emocjonalnie tekstów, jakie w tym roku napisałam. Jaka ja byłam wkurzona, jak go pisałam! Ale chyba nikogo nie zdziwi ten fakt, jeśli dodam, że urzędnicy postanowili zaoszczędzić na edukacji dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego grube pieniądze. Obiecałam soobie, że nie odpuszczę i nie odpuściłam, jestem szczęśliwa, że tak się stało, bo dziś, mimo braku stacjonarnych lekcji dzieci z orzeczeniami jeżdżą do szkoły na zajęcia z psychologiem czy SI. Muszę to powiedzieć, BRAWO JA!

7. Są Walentynki, zabiorę Was na lody


Dla gastronomii ten rok był wyjątkowo ciężki, dlatego z dumą i wielką radością donoszę, że Kremowa przetrwała! Poszerzyli ofertę o prawdziwe cuda, pakują na wynos. A Walentynki już blisko, zresztą w karnawał można świętować codziennie ;) Można a nawet trzeba do nich zajrzeć, ,,ta Ruda" przy kasie to właścicielka, wie o lodach wszystko, a i na Żoliborzu codziennie jest Tata czyli serce tej maszyny. Polecam. Tradycyjnie klikamy w podtytuł, żeby poznać szczegóły.



6. Najtańszy remont kuchni


To najmłodszy tekst w tym zestawieniu, więc dajmy mu jeszcze czas. Muszę go aktualizować, bo prace posunęły się nieco do przodu, ale przez zamówione elementy, na które muszę poczekać, nie możemy zamknąć kolejnego etapu. Ale obiecuje, że już niedługo. 





Czasem mam wrażenie, że gdzieś zgubiłam pewien luz, który kiedyś był ze mną tu na blogu cały czas. Ta książka przypomniała mi, że to wcale nie taka straszna siara, jak mówisz publicznie, że nie lubisz, jak ktoś na Ciebie rzyga, nawet, jeśli to owoc Twych lędźwi. Całkiem porządna książka dla początkujących rodziców, pokaże Wam, że dystans jest zdrowy. 



4. Niepowtarzalna dekoracja salonu. Lustro DIY


Kolejny post wnętrzarski, w nim dokładnie opisaliśmy przemiane naszej nudnej białej ściany w salonie i powiem Wam, że wisi już pół roku i nadal uważam, że to był strzał w dziesiątkę. Dorzuciliśmy jeszcze małą metamorfozę kanapy, to możecie zobaczyć na IG. poniżej stan obecny kącika, powyżej klik, żeby zobaczyć lustro krok po kroku.



Kolejny raz pisałam wkurzona. O sytuacji kobiet w naszym kraju, o odwracaniu kota ogonem. O wpier******u się do nie swojego łóżka. Grzecznie prosimy odejść pospiesznie od naszych wyborów.

2. Podróż w czasie i przestrzeni


Czyli wspomnienie naszych tegorocznych wakacji, które spędziliśmy u niesamowitych ludzi w prawdziwie magicznym miejscu w otoczeniu saren i danieli. Zobaczcie, jaka jest tam magia!




Co Wam będę pisać, Józkowe przepisy są niezastąpione i absolutnie obłędne. Nie raz pokazywałam Wam je na blogu i na Ig. Dziś chciałabym przy okazji pokazać Wam jeszcze jedno dzieło spod jego ręki, na nowym dziele spod mojej i Anety ręki. Zapraszamy. Tam zbierzemy dla Was najciekawsze miejsca na wyjazdy i najlepsze kuchnie w Polsce. Warto śledzić. Polecam.


5 komentarzy:

  1. W wolnym czasie chętnie poczytam wyszczególnione przez Ciebie posty :) Szczególnie ten, który dotyczy lustra DIY.

    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością nadrobię braki w czytaniu Twoich postów. :) Swoją drogą, sama powinnam rozpisać sobie dziesiątkę najważniejszych wydarzeń z 2020, ciekawe retrospekcje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalszy etap remontu kuchni

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie zestawienia, ponieważ twórcy mówią czego szuka jego czytelnik, a z drugiej strony można się pochwalić tym co najlepsze. I np. ja mogę znaleźć coś super u Ciebie nie przeszukując masy wpisów

    OdpowiedzUsuń
  5. Część tekstów przeczytałam w ciągu roku, inne muszę nadrobić, bo wszystkie wydają mi się interesujące.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka Żywicielka , Blogger