Sprawdzone prezenty nie tylko na święta

Praca nad blogiem nadal pozostaje głównie moim hobby, ale pewnie nie wszyscy zdajecie sobie sprawę z tego, że dla mnie to także sposób, żeby nie stracić kontaktu ze słowem pisanym. Pisanie długo było moim źródłem utrzymania, ale i muszę przyznać, że przez większość kariery zawodowej prawdziwą przyjemnością. Blog kojarzy mi się z tymi czasem, kiedy miałam największą swobodę tworzenia. Dlatego znajdziecie tu i recenzje produktów i przepisy i moje przemyślenia, ale też czasem relacje z imprez.


Ekipa testująca :)  Gosia, Aneta i mła ;)


Dziś będzie trochę wszystkiego. W sierpniu zaproszono mnie do jury plebiscytu Influencer's Top. Przyjęłam tę propozycję bez chwili wahania, bo wiedziałam, że dzięki tym okolicznościom, będę mogła podzielić się moją rzetelną oceną produktów. Że będę mieć wpływ na to, kto znaczek jakości dostanie.

Wielki plebiscyt


Napiszę Wam w paru zdaniach o co chodzi, bo może jeszcze nie wszyscy wiecie, czym jest Influencer's Top. Dziewczyny z portalu All About Life już po raz drugi zebrały topowe marki i namówiły je, żeby wysłały swoje flagowe produkty do influencerów, poddając je surowej ocenie. I nie jest to żart, ani górnolotny frazes. Paczki, które do nas trafiały zawierały produkty spożywcze, kosmetyki, ubrania, dodatki i elementy wyposażenia wnętrz. Jednym słowem - wszystko. Jak mówiłam jakiś czas temu na story na Instagramie, bardzo podobała mi się dbałość o szczegóły, to, że większość paczek przychodziła zapakowana w ekologiczne opakowania, wypełnienia były z naturalnych materiałów, zapakowane w kartony, najczęściej klejone papierową taśmą. Piszę o tym, bo bardzo mnie to urzekło. Odkąd mieszkamy na wsi lepiej widzę, jakie ilości śmieci produkujemy. Mimo, że od dawna segregujemy śmieci nie bierzemy w sklepach foliowych torebek, nadal jest tego bardzo dużo, dlatego brak folii w tych paczkach, był bardzo pozytywną niespodzianką. Ale odbiegam od tematu...

Co, gdzie, kiedy


Spotkaliśmy się 12 listopada w Hotelu Sobieski w Warszawie. Byli blogerzy, gwiazdy, przedstawiciele firm. Zebrał się całkiem fajny tłumek ludzi pozytywnych i uśmiechniętych, takich, którzy dokładają wszelkich starań, żeby produkty, które trafiają na sklepowe półki były najwyższej jakości, ale i tacy, którzy każdą handlową ściemę bezlitośnie masakrują. Osoby, które rzetelnie sprawdzają produkty, które mają świadomość, że swoim poleceniem wpływają na decyzje zakupowe wielu osób, a nikt z nas nie chce wprowadzać swoich odbiorców w błąd. Dlatego właśnie znaczek jakości Influencer's Top ma taką wartość. Bo stał się prawdziwym wyznacznikiem jakości, nadawanym przez prawdziwych konsumentów. Szukając prezentów w tym przedświątecznym okresie, możecie mieć pewność,że każdy, kto otrzyma podarunek ze tym znakiem, będzie zadowolony!

Listy zwycięzców znajdziecie tutaj:


Najlepsza Żywność
Youngersters i Styl
Zdrowie i Uroda
Dom/wnętrze oraz podróże

Ale co Wam będę gadać, pokażę Wam lepiej parę zdjęć.


Elwira i Patrycja - Ekipa AllAboutLife

Beata Tadla już po raz drugi poprowadziła Galę finałową

Agnieszka Kaczorowska- tancerka, aktorka i młoda mama

Katarzyna Cichopek

Stoisko Lamita Organic
Funny Case


Dobre konopie

Staropolanka

Koko Design

Farmona

Cremajo

Stovit

Nacomi


Portal gwiazd testował produkty Koko design nawet w czasie gali

L'biotica

Gehwol

16 komentarzy:

  1. A to niespodzianka że jest coś takiego jak wegański majonez:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa inicjatywa :) Dzięki temu mozna poznać wiele ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wydarzenie i widzę nie zabrakło też gwiazd:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wydarzenie i widzę nawet jakieś gwiazdy się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się: ciekawe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te marki! Bardzo mnie cieszy, że wśród nich widzę sporo naturalnych, które dbają o środowisko. Oby więcej takich fajnych firm i dobrych współprac z blogerami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to może być fajne i ciekawe wydarzenie, nie byliśmy nigdy na niczym podobnym

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, choć jakoś w tym roku odpuściłam wszelkie konfy i inne blogerskie eventy. Chyba mam już przesyt, muszę odsapnąć - ale w przyszłym roku, to wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Celebrytów widzę, a takie wydarzenia to niezapomniane chwile.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wydarzenie! :) Prezentów natomiast nigdy dość - kupiłabym tam masę rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego wypadu. Widać, ze było wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita akcja, podoba mi się bardzo, bo smieci coraz więcej zamiast mniej...

    OdpowiedzUsuń
  13. super akcja! szkoda, że mnie zabrakło :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna akcja i piękne kolorowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka Żywicielka , Blogger